8 éve mondom, végre mindenki értheti

9 éve ismertem meg, kerestem benne a hibát, de nem találtam. 8 éve döntöttem mellette, azóta is újra és újra ezt választom. Mert maximalista, hatásos, egészséges, környezettudatos, és még szép is. Vénuszi és uránuszi, mint én. Olyan, amihez kész vagyok a nevemet adni. Jövőre 25 éves lesz, és egyébként itt van a szomszédban. Időről időre megkérdezitek, hogy még mindig csinálom-e. Igen, még mindig. Kitalálod?

Az osztrák RINGANA-ról van szó. Néhány hete magyarul is elérhető: a webáruház, a termékismertetők, a magazin, a hírlevél, a blog, és a Facebook posztok. Egyedülálló FRISS arc-, test-, és hajápolók-, táplálékkiegészítők, és italok. Nézd meg az ajánlatokat és szetteket is, próbáld ki a termékmintákat, elégedett leszel, bármit rendelsz! 

Böngészd át a webáruházamat! andrelli.ringana.com

Karácsonyig az adventi naptár aktuális napjára kattintva más-más termékre van -20% engedmény.

Karácsonyi ajándék ötletek itt. És számos remek blog cikk. Elveszik a szórakozásomat, hisz én sem tudtam volna jobban megírni őket.  🙂

Ha bármilyen kérdésed van a termékekkel, vagy a rendeléssel kapcsolatban, keress nyugodtan! 06 30 2377003

Leave a comment